BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 7, 2014

:sibling jealousy:

 abang dan adik 

sibuk sangat nak memangku adiknya tue
memula takmo bagi jugak takut nanti dier buat sendiri
lastnya aku bagi jugaklah sebab kesian dier asyik duk mintak je
itupun jenuh aku duk pesan jangan angkat adik sendiri tau...

ader yang bertanya mirza macam mana?jeles tak?
yerp nampak mirza jeles...siap cakap lagi
"sudah sudahlah nenek...letaklah adik tue main dengan mirza"
"mama nih asyik asyik adik jer tau..sape nak main dengan mirza"
 tapi memula jelah..biler kite selalu terang kat dier 
lama lama dier dah boleh terima dah....

honestly kadang kadang aku rasa sayu hati biler
terpaksa bahagikan kasih sayang antara mirza dan adiknya
sedih jugak malam malam memikirkannya
sebab selama nih kasih sayang dan tumpuan hanya
tertumpu 100 peratus kepada mirza jer
tapi sekarang keadaan dah berubah +_____+
hopefully aku dapat berlaku adik kepada anak2 aku

3 comments:

nana ruzana said...

Maybe die dh bsr sgt atau sbb adik die pompuan??aqil die slalu soh tgk adik,main ngn adik..

Tengku Fauziana said...

aryan pn kat umah tu kejap syg adek nyer..kejap kang ada dia buat adek nyer..nak2 bila pama dia dua2 tgh hadap adek dia..
Sabar je la..tapi ada gak kena pok kalau terlebih perangai nye tu..

NURUL JAMIAN said...

comelnya adik-beradik ni

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...