BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Saturday, March 1, 2014

:berpantang di musim PANAS:

rasa mencabar betul biler aku
berpantang pada musim "panas"
dahler panas....pastu berbekung lagi..
sebelum bengkung di balut
 wajib tau sapu minyak panas dulu 
kalau aku kata minyak panas memang panas tau
tue baru aku sapu sana sikit..sini sikit
dah merasa kepanasan nye..siap berpeluh2 lagi
kalau aku sapu banyak confirm aku jadi cacing kepanasan

dengan orang kat rumah nih jap jap buat air ais...
meleleh tau air liur aku tengok ais tue
nak jer aku teguk sekali dua
tapi disebabkan dah aim nak kuruskan badan so
aku kene tekad pantang ais selama SETAHUN
yerp dulu masa mirza aku pantang ais setahun tau
alhamdulillah badan aku susah nak naik
kalau naik pun sikit jer..biler diet sekejap jer dah turun

kali nih pun aku kene betul betul kuatkan semangat
untuk kuruskan badan terutama bahagian peha n punggung
walau berpanas..walau leceh..walau semput nafas
aku tetap nak dapatkan balik berat aku yang dulu
berat sebelum pregnant INSYAALLAH...
  lagipun kan orang kata kalau kiter breastfeed anak
berat badan cepat turun tau...iyerke??hahaha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...