BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, February 12, 2014

:genap 20 hari berpantang:

assalamualaikum seme
pejam celik pejam celik sekejap je dah nak sebulan
ekceli harinie genap hari ke-20 aku berpantang
alhamdulillah aku semakin sihat
jahit epi pun dah baik...

marissa pun alhamdulillah sihat
tadi nurse datang timbang berat
dah 4kg anak dara aku tue
alhamdulillah marissa still lagi
exclusive breasfeeding
walau banyak sangat dugaan 
tapi alhamdulillah ALLAH permudahkan
urusan aku sehingga ke hari ini
thanks jugak pada kawan aku watie
sebab banyak jugak tolong aku
menjawab segala persoalan aku tentang BF nih 

almaklumlah kan masa mirza dulu 
aku tak dapat nak exclusive breasfeed
so harapnya untuk kali nih aku boleh buat yang terbaik
untuk marissa INSYAALLAH

1 comments:

antalya said...

tahniah mun. alhamdulilah dh selamat bersalin pon. selamat berpantang. pelok cium utk baby marissa comel tu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...