BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Saturday, February 15, 2014

:berjaya VBAC:

alhamdulillah akhirnya berjaya jugak aku VBAC
dalam pada takut...seriau sebab takde experience bersalin normal
akhirnya ALLAH permudahkan urusan aku bersalin kali nih
ape itu VBAC? ekceli VBAC adelah Vaginal Birth After Cesaraen

before deliver haritue aku ader pergi Hospital Serdang
untuk buat checkup sama ada aku boleh bersalin normal atau tak
masa tue doctor dah inform aku boleh bersalin normal
masa doctor cakap tue aku dah seriau okeh sebab 
tak pernah ader pengalaman bersalin normal
yelah masa mirza dulu aku kene emergency c-zer
so memang takde pengalaman teran meneran nih

tapi ALLAH itu MAHA KAYA
DIA mendengar doa aku
DIA memperkenankan doa aku
DIA permudahkan urusan aku bersalin
Alhamdulillah sangat sangat
tapi bersalin kali nih bukan di Hospital Serdang tau
kenapa.....itu nanti nanti lah aku cerita eh
papepun syukur alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar

3 comments:

aziyana said...

alhamdulillah...selamat berpantang mun

mamaelly said...

elly 13hb depan appoinment dengan doktor nak tentukan boleh VBAC ke tak..tapi serius neves nak bersalin normal..

mamaelly said...

elly 13hb depan appoinment dengan doktor nak tentukan boleh VBAC ke tak..tapi serius neves nak bersalin normal..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...