BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 21, 2014

:keadaan aku yang terkini:

pukul 3.30 pagi - contraction selang 10-15min
pukul 9 pagi - checkup di klinik kesihatan,
hasil pemeriksaan VE, sudah 3 cm
sekarang 4.40 petang - contraction makin kerap
selang 5-10 min..bloody show dah ader tapi 
aku masih di rumah sebab malas nak pergi hospital lagi
sebabnya aku masih lagi boleh menahan sakit nih

papepun doakan segala urusan di permudahkan olehNYA
doakan aku dengan baby selamat...
INSYAALLAH panjang umur kite berjumpa lagi 
dengan entry aku yang baru eh...
doakan aku yerp kawan kawan

6 comments:

NURUL JAMIAN said...

semoga dipermudahkan mun. Nano dah bersalin tadi. Nurul pun tengah tunggu jugak tanda-tanda bersalin

sharEna said...

all the best mun. na pon dah bersalin semalam 21.1.2014 =)

antalya said...

moga semuanya dipermudahkan ye mun. selamat datang baby baru

Tengku Fauziana said...

oit..kita lak yg debor..
semoga selamat sume nyer ye..

suriani azizan said...

tahniah mun..gugirl sudah datang..

suriani azizan said...

tahniah mun..gugirl sudah datang

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...