BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 7, 2014

:butter bread pudding versi microwave:

 seksa rasa biler mengidam di saat saat akhir nih
nasib sempat makan hahaha


butter bread pudding nih aku gamble je
 buat sendiri kat rumah menggunakan microwave
nasib lah menjadi jugak.....laki aku pun suka
aku???walaupun mengidam tapi 
makannya hanya sepotong ini sajer
ntahlah biler dah makan rasa tak ngam pulak dengan tekak nih
sos custard tue pulak aku suka yang cair sikit
laki aku pulak dier suka pekat sikit....sedap katanya
tak kisah lah macam mana pun janji dapat makan hehe
kalau tak nanti meleleh ler air liur adik baby nih

4 comments:

Ayu azmir said...

wah nampak sedap tu.... keh keh keh semoga selamat semuanya.....

Tengku Fauziana said...

hahahah..mun ana skrg klu teringin nk mkn kek..order je..xsempat nk buat la dgn bdk sorg tu..
kang abg dia pun dtg dapur 'tolong' buat sekali..so pikir baik order je pun..hihih....

Maimun Razali said...

ayu azmir:terima kasih

Maimun Razali said...

tengku fauziana:ikutkan malas nak buat..nak tempah je..tapi tak tau nak tempah kat sape..last2nya buat sendiri jelah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...