BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, January 17, 2014

:biler mirza pandai meluahkan perasannya:

malam sambil lepak lepak tengok tv
tetiba mirza bersuara
"mama mirza taknak lah kawan dengan papa"
aku pun tanya ler kenapa pulak taknak kawan?
lantas mirza terus menjawab
"yelah asyik asyik mama jer yang amik mirza kat rumah nenek
.........................papa tak penah pun datang amik mirza"
hurm ekceli pernah je,cuma jaranglah papa dier yang amik
selalu aku yang amik..sebab papa dier balik malam..
lepas mendengar mirza nye luahan tue
aku rasa terkejut jugaklah kan sebab mirza baru 
nak masuk 4 tahun tapi dah pandai luah ape yang dier rasa
dan aku selalu ingat budak budak sebaya mirza nih tak pikir sangat
tentang itu seme..tapi ternyata aku silap..memang SILAP 
 lepas tue terus aku sound incik b...hahahaha
kalau balik awal tue...teruslah pergi amik mirza sendiri
tak payah tunggu saya baru nak pergi amik mirza hehe
reaksi laki aku, dier diam seribu bahasa je haha
sebab dier tak sangka yang anak dier terasa dengan dier
lepas 5 minit gitu baru dier mintak maaf dengan mirza
sebab jarang amik mirza lepas balik kerja

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...