BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, November 21, 2013

:pertanyaan yang tak boleh nak di jawab:

aku rasa bukan aku je kot yang camni
ramai lagi mak pak kat luar tue 
yang mengalami situasi seperti aku

satu hari mirza datang menghampiri aku
dier bertanya pada aku "mama mana ALLAH?"

aku yang terkejut terus menjawab
"ALLAH ader cuma kite je tak nampak ALLAH"

lantas mirza bertanya lagi "kenapa tak boleh nampak ALLAH"
dan bertanya lagi pada aku "mirza nak tengok ALLAH'
"mirza nak jumpa ALLAH nak sayang ALLAH"

lantas aku menjawab soalan mirza
"ALLAH ader kat atas tue (sambil tangan aku tunjuk ke langit)"

dan mirza terus berkata lagiiiii...
"macam tue kite kene naik aeroplane lah mama
biler dah sampai atas sana baru boleh jumpa ALLAH" 

aku terdiam membisu seribu bahasa 
sebab aku dah tak mampu nak menjawab pertanyaan mirza

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...