BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 13, 2013

:mencari bomoh:

assalamualaikum uolls
eh uolls tahu tak mana nak cari bomoh
aku tak tahu......dan aku memang taknak tahu

pagi pagi blog aku dah bikin panas hehehe
klik untuk lebih jelas
 
dan yang penting jangan cari bomoh kat blog aku
sebab ape tau??sebab memang korang takkan jumpa
buat ape lah nak main bomoh bomoh nih
tak puas hati cakap depan depan..be gentleman skit
nih tak..biler tak puas hati jeee pegi jumpa bomoh
agaknya orang tue lupa kot ALLAH s.w.t. tue ader

kalau kat dunia ko buat orang ko boleh lepas
jangan lupa beb kat akhirat tue nanti
senang senang ke nak lepas macam tue jeeeee
so papepun berbalik lah pada ALLAH swt
banyakkan berdoa mohon pertunjuk dari ALLAH swt

kite seme manusia..manusia tak lepas dari buat silap
aku pun sama..aku tak perfect, ader jugak buat silap
so memaafkan itu lebih baik dari membenci kan
papepun PEACE NO WAR hehehehe

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...