BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, November 1, 2013

:abang to be:

uwais mirza bakal jadi abang
syukur sangat sebab mirza dah boleh
buat banyak benda dengan sendiri
makan memang suap sendiri
minum susu pulak pakai cawan
itue pun 2-3 kali sajer sehari
mandi sendiri.....tapi kene tengok2 jugak
yelahkan budak budak memang kite kene awasi selalu
kencing n poo poo pun dah pandai basuh sendiri
cumanya kite kene tengok tengok jugak lah 
bersih ke tidak..betul tak cara cuci tue???


 pampers pun dah tak pakai dah
pakai baju sendiri...overall sendiri lah semenya
so nanti adik baby keluar takdelah kelam kabut 
sangat aku nak menjaga dua orang anak serentak
sebab mirza dah besar...dah pandai buat sendiri semenya
hopefully masa tue nanti mirza banyaklah 
menolong aku hehehehe

hurmmm dah besar dah anak bujang aku nih
rasa masa cepat sangat berlalu tau huhuhu
papepon aku bersyukur sangat ALLAH kurniakan 
aku anak seperti Muhammad Uwais Mirza
akan aku jaga amanah ALLAH ini sebaik yang mungkin
INSYAALLAH

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...