BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 11, 2013

:tampal menampal:

haritue sakit sangat aku rasa kat pinggang nih
letak minyak pun tak jalan huhuhu
sudahnya aku mintak tolong laki aku belikan coyot


sekali dier bawa balik coyot yang ini neocapsicum 
aku tengok tajuk pun dah tau coyot nih
mesti panas macam cili hahaha

memula aku taknak pakai sebab takut panas
tapi sebab laki aku dah beli aku pakai jelah
tue pun tampal sikit jek hahahahaha
takut nanti tampal satu tue kepanasan pulak 

hasilnya.......memang panas pun huhuhu
nasib aku kerat kecik kecik baru tampal
kalau aku tampal satu mau nya aku bukak balik
ok fine...aku takde cite nak cite sebenarnya
so cerita coyot pun coyot lah hahaha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...