BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, September 6, 2013

:nak bertanya :) :

Assalamualaikum sis mun..
sy ada bc entry awk pasal bersalin di hospital serdang tu
ni baby 1st so mmg byk benda yg sy tak tahu.. ada beberapa soalan yg sy nk tya ni

- kalau 1st class nk book time bila tu ke waktu nk bsalin tu br ckp nk diletakkan dlm 1st class??
- awk bersalin book sblum bersalin ke atau time nk bersalin tu baru pilih wad?
- perlu tak bawak surat dr doc waktu book (surat yg nyatakn kat mana kt nk bsalin)
- nurse kk kata hosptal serdang tak yah book walk in je putrajaya br kena book?

harap awak dpt bg sy tips:)
TQ so much

......
Fynas

Walaikumsalam Fynas....

Firstly thanks sebab sudi baca blog saya dan thanks lagi sekali sebab awak sudi nak emel saya...
Saya harap persoalan awak terjawab lah ye...if ader pape lagi yang awak musykil awak boleh contact saya thru emel yerp

- ooo masa awak dah nak bersalin tue..time registration tue lah awak ckp nak book 1st class kat nurse tue.
- time nak bersalin tue baru saya bagitau kat nurse tue nak book first class nye wad.....(masa pendaftaran eh)
- saya takde bawa pape surat pun awak....biler dah kuar tanda nak bersalin terus je pegi Hospital Serdang..pastu daftarkan diri dan masa daftar tue awak cakap awak nak book 1st Class nye wad
-yup betul....just walk in je hehehee....
- untuk rujukan awal boleh lihat link nih HOSPITAL SERDANG

TQVM

......

mun


2 comments:

NURUL JAMIAN said...

maknanya kalau normal nanti dia pulangkan balik rm800 deposit tu ye mun?

Maimun Razali said...

nurul:yup tgk total nanti brape..kata lah nurul letak deposit rm800...pastu nurul bersalin normal....amik wad kelas pertama....contoh nurul kene byr total rm400 so lagi balance rm400 tue diorg pulangkan balik....kalau mun tak silap lah ye

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...