BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 24, 2013

:choiiiii lah sangatkan:

hye korang +____________+
aku la nih nak update personal blog pun malas
nak update ape pun tak tau hahaha
choiiii lah sangatkan padahal
blogshop boleh jer aku update tetiap hari

hurm hurm hurmmmmmmm
ape eh aku nak taip hahahaha
ekceli ramai duk menanya aku sihat ke tidak
pastu akan di susuli dengan soalan ini
kenapa dah lama tak update blog? hahaha
 
aku macam biasa sajer.........sihat walaifiat
mirza pun sihat sihat jerp alhamdulillah


dier membesar sebagai abang to be yang baik
tiap tiap hari menanya aku 
"biler adik mirza nak kuar nih mama"
"mirza tak sabar nak ader kawan"


 muka seronok habis dapat kete control
dah janji kan kene lah bapaknye membeli hahaha
 ituelah lenkali jangan berjanji dengan anak
sebab kalau janji selagi tak di tepati
selagi ituelah anak duk berzikir kat telinga tue


 yang nih keje mirza kat kampung 
biler takde ape nak buat ginilah jadinya
budget comel sangat lah tue hahahaha

hurm gambar anak ajer pun aku boleh tempek
nak tempek gambar sendiri macam segan lah pulak
sebab badan dah mengembang
perut pun dah membesar
dagu pulak dah berlapis hehehe
 tapi takpe nanti lepas aku bersalin
(next year insyaALLAH)
kenelah aku berpantang betul betul 
nak slim kan badan nih balik....hahahaa
ok daaaaaa korang jap lagi aku nak pegi
Annual Sports Club Meeting....

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...