BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, September 30, 2013

:bergantungan:

assalamualaikum seme +____+
aku tau hari ini hari isnin
so seme nya dalam mood MONDAY BLUES
 termasuk lah aku maka mehla aku 
up cerita sikit supaya uolls tak blues sangat haha.

haritue aku ader kemas baju-baju lama mirza
mana yang dah tak ok tue aku decide untuk buang je
tak ok tue maksud aku baju tue penuh tahi lalat ke
atau dah lusuh sangat keeee 
atau pun dah banyak sangat onar pada baju tue
so aku malas nak pikir panjang sangat aku buang

hamboiii hamboiii buang terus ko eh
macam kan banyak duit sangat hahaha
okeh ini bukan masalah duit
tapi masalah baju mirza terlampau banyak
2 kotak okeh..2 kotak aku simpan
so untuk meminimize kan baju baju yang 
sampai ader dua kotak tue maka aku tengoklah selai selai
mana yang elok lagi dan boleh pakai aku amik
mana yang dah tak leh pakai dan lusuh sangat
aku buangkan jelah...buat pe nak simpan banyak2
 nanti untuk adik baby nak membeli lagi hahaha

aku kemas..asingkan dan yang dah taknak pakai
aku minta tolong anak teruna aku aka mirza
untuk tolong aku buangkan baju-baju tue dalam plastik sampah

dah selesai mengemas kesemuanya
sekali aku pergi dapur tengok hah hambik kooo
 (okeh abaikan benda benda yang lain kat situ)


bergantungan semuanya baju yang aku reject tadi
aku tanya mirza kenapa tak buang dalam plastik tue?
dier cakap mirza dah cuba tapi plastik tue dah penuh
sebab tue mirza gantung kan jeee 

homaiiiii....dah jadi ape dah kat dapur aku nih
patut ler lama sangat dier pegi membuangnya
rupanya dier sangkut satu persatu
tengok lah kat bawah tue..sapu tangan pun dier sangkut
dari nak marah terus tergelak gelak aku kat situ jugak
takpelah mirza...tak kisah lah camner pun hasilnya
janji awak rajin nak tolong mama tau hehehe

2 comments:

antalya said...

clever boy

Nas said...

hihi..comel...clever boy.. :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...