BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, August 15, 2013

:syukur rezeki dari ALLAH:


pestime iolls dapat cek nuffnang tau
dapatnya dah lama tapi sekarang 
baru nak kongsi dengan uolls semua +____+

amount takde hebat sangat macam redmummy tue
tapi syukur alhamdulillah ler kan

penat lelah blogging terbalas jua akhirnya
 penat lelah ape pun aku tak tau ler
sebab aku blog ape yang aku nak blog
benda merapu merapan pun aku duk blog
kesian sangatttttt okeh orang yang mai baca tue

ekceli aku dah cash kan dah cek nih
cuma duitnya belum digunakan lagiiiiiii
ingat nak beli sumthing sebagai kenang kenangan
tapi still tak tahu ape kebenda nya "sumthing" tue
takpe slow slow boleh pikirkan ape yang nak dibeli hehe
 
*syukur alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan olehNYA

2 comments:

Puan Jiha said...

wah...nak duit raya please hehehehe

Rezeki kan....sikit pon sapa nak bg kan

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

beshnya dapat duit...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...