BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, August 30, 2013

:sudah tampal wajib baca:

assalamualaikum seme +____+
tadi masa tengah membizikan diri sendiri
dengan print report (report lah sangat kan haha)
aku amik kesempatan print doa

tujuan aku print doa nih seme sebab
aku nak tampal kat cpu komputer aku nih
tujuan aku tampal sebab senang aku nak baca
sambil bekerja melagha boleh aku toleh dan baca jap


lepas print mengigih ler aku tampal hehe
konon macam susah sangat ler nak tampal kan
padahal gunting dan tampal je pon 
tapi aku punye cerita macam susah nau nak buat kan
eh memang susah pun (padahal malas)
kalau senang dah lama dah ai buat tau hehehe

sebenarnya aku takde idea nak update ape
tapi diri nih nak jugak update blog nih
sebab tengok ader 6  CPUV tengah running
maka terjadilah entry yang takde isi sangat nih haha
 so doa dah tampal maka wajib baca tiap tiap hari tau

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...