BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, August 16, 2013

:mengandung kali ketiga:

yeeee ramai yang dah boleh teka
dan ramai yang sudah tahu
tapi aku tak pernah buat entry khas
cuma nya aku berkias kias jelah
yang paham bahasa kiasan tue bagus
tapi yang tak paham tue sorry lah eh


yerp uolls seme....syukur alhamdulillah 
aku mengandung buat kali yang ketiga
kandungan aku pun dah nak masuk 5 bulan
my edd pulak 21 January 2014 insyaALLAH

aku bukan nak sorok ke hape
cuma keadaan aku tak mengizinkan aku
untuk bagitau pada uolls seme
trimester pertama aku memang mencabar
dan sekarang alhamdulillah 
keadaan kesihatan aku semakin baik :)
 
papepun alhamdulillah alhamdulillah
syukur sangat dengan kurniaan ALLAH s.w.t

4 comments:

NURUL JAMIAN said...

Tahniah Mun

Tengku Fauziana said...

Alhamdulillah..take care okay mun..

nanonano said...

alahhhh naluri ibuk ibuk ni blh bau sgt geng2 dia yg dah berbadan dua kennn, hehehe
alhmdulillah, semoga dipermudahkan perjalanan hingga ke edd tu eh, insyaAllah

aziyana said...

waah tahniah mun..seronoknye tgk org preggy..take good care ye

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...