BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, August 19, 2013

:cerita aku:

semua orang ader cerita nak cerita pasal raya
aku jek yang takde nak cerita pape pun
aku rasa raya tahun nih lah paling sadis buat aku
sebab aku tak dapat nak menikmati keseronokannya
takpelah insyaALLAh tahun depan kalau
umur ku panjang akan ku balas dendam hahaha

bukan takat nak cerita raya
tapi nak cerita pape pun selain raya
aku takde mood +_________+
sungguh takde mood

weekend baru nih aku mengagahkan diri
mengemas rumah sebaik yang mungkin
yelahkan hari raya kan sebulan so
manalah tau kot kot ade yang nak datang rumah aku
baik aku kemas siap siap............
nanti kang takdelah termalu sebab rumah bersepah
tapi kalau takde orang datang pun takpe
yang penting rumah aku dah kemas
dah sempurna menunggu ketibaan tetamu je

tahun nih jugak aku takde buat "open house"
alasan aku masih sama iaitu tak larat
tapi kalau sesape nak mai beraya tue boleh je
rumah aku terbuka jek untuk tetamu
yelahkan tetamu datang membawa rezeki ye dak
tapi awas kalau nak datang kene msg aku dulu 
mana lah tau kan tetiba ai takde kat rumah ke hehe
oklah takat tue jelah cerita yang aku boleh cerita pun
sebenarnya nak update benda lain
tapi entah macam mana tercipta nya pulak entry nih

4 comments:

NURUL JAMIAN said...

rumah mun kat mana? kalau nak datang beraya ni boleh tak? hehehe

nak pm mcm mana? mun ada fb ke

Maimun Razali said...

rumah kat bandar enstek je nurul...hahahaa boleh je tp kene bgtau ler awal2 ye....mn de fb hahhaa..amik nih no fon mun 012-4787173

NURUL JAMIAN said...

ada wassap tak

nanonano said...

ksian kat ko beb,
mmg preggy kali ni kuat alahan dia eh,
xpe2 hopefully ank gegurl ler tuu..
tetibe je aku kan? hahaha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...