BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, August 2, 2013

:buka-tak update-tutup semula:

assalamualaikum seme +_______+
lama benor aku tak update eh
bukan sebab takde idea tapiiiiii
sebab kemalasan aku di tahap yang tinggi
dan disertakan pulak kesihatan diri yang
tak begitu memberangsangkan
tapi itu tak bermakna aku dah hilang minat pada blog

aku masih lagi minat cuma mood
nak menulis itu berkurangan hehehehe
so dalam masa aku berhibernate itu
aku ader je duk berblogwalking di blog korang
cumanya aku tak tinggalkan sebarang jejak je
masa itu aku dah semacam silent reader
baca senyap senyap pastu blah tengok blog lain pula

ramai dah duk mesej aku tanya aku
eh beb tak update blog ke?
eh mun kenapa kamu dah lama tak update?
sampaikan ader yang tanya kat aku
mun ko dah nak tutup blog ko ker
sebab asal aku bukak je takde update
pastu dengan hampa aku tutup semula

sobs sobs sedih pulak aku tengok korang
asyik ler bukak blog aku nak tengok cite terbaru
tapi sudahnya nan hado hehehehe

sorry yeee korang korang seme +________+
lepas ini INSYAALLAH kalau
kesihatan aku mengizikan dan aku terlebih rajin
macam hari ini (sebab itu taip entry panjang2)
akan aku update tiap tiap hari heheheh

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...