BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, July 10, 2013

:mak:

dengan keadaan aku macam gini

makan pun kat rumah MAK

lepak pun kat rumah MAK

mirza pun MAK aku yang jaga sekarang nih 

sebab MAK nak bagi aku berehat je kat rumah

balik rumah hanya untuk mandi dan tido saja

kalau tak sepanjang masa aku hanya di rumah MAK

masa banyak dihabiskan hanya di rumah MAK

semuanya MAK.......MAK........ dan MAK

kalau takde MAK tak tau la aku nak p kat sape lagi

terima kasih MAK

*selamat menyambut bulan Ramadan....
hopefully penuh ler puasa ai tahun nih

1 comments:

mama_ka0ri said...

terima kasih mak jugak!!

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...