BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 11, 2013

:hasil seni yang tak kene tempat:


assalamualaikum seme +______+
hye uolls..lama benor aku tak munculkan diri
banyak sebab musabab nye
takpelah itu nanti nantilah aku cite eh


korang nampak tak ape yang aku cuba tunjukkan tu
kalau tak nampak korang klik jeee pada gambar tue
biar gambar tue kuar besar dan clear hehehe

inilah namanya kalau terlebih rajin
sampai atas comforter aku di contengnya
hasil seni anak aku mirza pada tengah malam
homaiiiii nak pengsan aku tengok tau
dahle di contengnya pastu besar pulak tueeeee
nak marah nak pukul apepuntakboleh
sebab hati dah panasss aku membebel jeee
sambil membebel aku jentik gak skali dua kat tangan tue

please lah mirza...mama dah bagi kertas
kamu conteng sajeee atas kertas tueee nak
yang kamu pergi conteng atas comforter kawen mama ni kenapa
menangis jugaklah dier sambil cakap "sorry mama"

ye memang kamu boleh minta maaf tapi camner nak buat nih
uolls tau ape mirza menjawab dengan aku
"mama letaklah sabun pastu berus jelah sampai hilang"
haaaaaaaaaaa senang betui dier menjawab eh
dahle buat salah ader hati lagi tue duk menjawab dengan aku

haishhhh sabo jelah...istigfar aku sambil urut dada
sudah! kamu buat salah jangan tido dengan mama
tido je kamu tepi papa tue hahahha
terus nanges mirza biler aku cakap camtue

pastu aku tanya dier kenapa menangis?
"mirza nak mama..mirza nak tido dengan mama"
hati ibu takdelah sekeras mana kan hehehehe
sedih pulak aku tengok dier menangis sambil cakap cmtu
sudahnya aku panggil dier tido sebelah aku

dan kalau uolls nak tahu 
sampai ke hari ini aku masih tak buat 
pape lagi dengan comforter aku tue tau huhuhuhu

*bileotakbuntuapepuntakboleh*

4 comments:

mama_ka0ri said...

hehehe...rajin tul dia melukis..tapi tak kena tempatnya..
semacam la anak kita..tunjuk skill tak kena tempat..ahah..

JaJa_NoRLiza said...

mirza saje nak tambah keje mama..hikhik..

mun : bdk2 mmg cagitu..marah pon nati wat lagi..kita sbg mak2 ni kena la byk sabar...

:bila dah jadik ibu..hati sgt mudah tersentuh bila anak menangis:

;)

antalya said...

boleh hilang tak dakwat pen tu?

ct@m@n@qieem said...


tmpang mncelah...
seni tu...heheh=)hati sorang ibu...mrah2 syg...jmpot la jengah ke my blog...baru k jinak2....mnghilangkan kbosanan dgn mnulis...
ctamanaqim.blogspot.com

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...