BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, May 14, 2013

:simple sudah:

korang panggil ape???
lempeng?atau
pankek?atau
peknga.....???????
tak kisah lah panggil ape pun
sebab ikut mana pun ianya sama jek hahaha


menu makan malam hari jumaat lepas
punyelah takde idea nak masak ape
sudahnya buat lempeng cicah sambal sardin sudah

nasib incik b okeh tak menreject hehehe
mirza pun suka jugak siap cicah sambal lagi
mulanya aku bagi dier jem strawberry untuk di cicah
tapi dier takmo cicah....pastu sibuk nak cicah sambal

 buat takde banyak pun tapi still ader lebihan jugak
biler dah berlebih maka janganlah nak membazir pulak
membazirkan amalan syaitoonirrajimmmmm
esok paginya aku makan dengan mirza bagi habis

kawan aku tanya kenapa aku letak dalam tupparware?
sebab aku takde tudung saji besar 
maka aku letak makanan aku dalam bekas bertutup
nak makan bukak..taknak makan ko tutuplah semula
senangkan....memang menyenangkan kerja aku
lagipun nampak kemas sikit hehehehe

*psttt psttt nak habaq mai tue pestime okeh aku buat lempeng

2 comments:

aziyana said...

sekali sekala kene gak makn macma ni mun baru syiok!!
nasi je sokmo bosan gok

nanonano said...

iols xreti bt lempeng,
buat roti jala pon jadi lempeng,
klu buat lempeng xtao jd ape plak, meggi kot, agagaggaga

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...