BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, May 9, 2013

:Melaka day 1 Part 2:

assalamualaikum +________+
lepas jalan2 di Muzium Samudera dan Muzium TLDM
kami bergerak ke arah Menara Taming Sari

 mulanya aku memang takuitttt nak naik
sebab aku jenis orang yang takut pada ketinggian
dalam erti kata yang lain i is gayat okeh
 tapi laki aku tue beriya sungguh nak naik
dan di sokong pulak oleh mirza
maka aku kenelah mengalah huhuhuhu
kesian aku takde sape nak sokong aku huhuhu
time kitaorang masuk tue orang tak ramai
so boleh pilih ko nak duduk area mana
kalau ramai sangat macam sebelum nih
yang penuh dengan budak sekolah mau sesak nafas



tinggi uolls aku tengok dari bawah pun gayat

tapi mirza lek je tau +________+

siap duduk kat situ lagiiiiii hahaha

kami parking kete depan tuuuu je

masa menara nie naik keatas
aku hanya duduk kaku di kerusi sendiri
dan menjerit takutttt takuttttt (tapi dalam hati je)
lapan puluh meter okeh dari bawah

tetiba tang atas dier berhenti dan berpusing
 bagi can pada pelancong untuk tengok sekitar melaka

tu diaaaa dari atas Kapal aka Muzuim Samudera


parking lot area Menara Taming Sari


muka terpaksa senyum sebab ader sorang staff
Menara Taming Sari volunteer nak tangkap gambar weolls

aku dahle cuak takuttt disuruh pulak berdiri
maka muka pun macam nak taknak senyum jek haha

nih seme laki aku yang gigih tangkap

tue dulu stadium sekarang dah jadi mall



selesai turun dari Menara Taming Sari
laki aku nak mengurut kaki pulak
orang tak penah urut kaki
menjerit mengeliatlah kat situ

okeh pada sesape yang nak pergi ke Melaka
dan nak naik Menara Taming Sari nih
harga tiket dewasa RM10 (with mykad) kanak2 Rm5 (with mykid)
untuk maklumat lanjut uolls leh check di laman web
menaratamingsari

4 comments:

Mia Kassim said...

Tak gayat ke kat tempat tinggi tu...hehe

rDnA said...

banyak kali gi melaka tapi tak pernah lg naik menara tamingsari sebab rasa takut.gayat..heee

Maimun Razali said...

mia:gayat ler jugak tapi nak buat cmner hahahaa

Maimun Razali said...

rdna:mun nih festime kot pegi melaka sebab tue lah excited hahahhaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...