BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 27, 2013

:dari angan angan menjadi kenyataan:

assalamualaikum seme
setelah 3 hari bercuti maka harinie
dengan keterpaksaan aku masuk keje jugak

semenjak dua menjak ini 
kemalasan aku semakin menjadi jadi
so untuk kembalikan mood bekerja
aku cuci mata tengok decorations rumah orang
pasai ape rumah orang...bukan rumah sendiri??
sebab aku dah muak dengan rumah sendiri haha
eh takdelah muak pun cuma mata nih macam
jemu mengadap pemandangan yang sama setiap hari
dan sambil tengok rumah orang sambil aku berangan angan


 teringin nak ader sudut macam nih 
walaupun aku takde bakat menjahit hahaha
tapi takpe sebab aku boleh tukar dari sudut menjahit
ke sudut berblogging (nampak sangattt blogger tegar)


teringin jugak nak ader ini di depan rumah aku
walaupun aku tau rumah aku hanyalah rumah sementara
tapi takpelah akan aku simpan saje angan angan ini
harap boleh di tunaikan suatu hari nanti INSYAALLAH


 teringin aku menjadi jadi biler aku tengok bilik di atas ini
yang penuh dengan warna...ceriaaa sangatttt tau
tapi dalam mimpi je boleh dapat tau hehehe


 teringin jugak nak ader ruang makan begini
aku suka warnanya, lembut dan menenangkan
tapi ini jugak hanya dalam mimpi je +_____+


 teringin nak ader ruang tamu begini
sebab ape sebab cantik sangat ok dari rumah aku

ok ok aku rasa baik aku stop.....dari duk teringin itu ini
baik aku bersyukur jelah dengan ape yang aku ader
walau aku dah jemu dengan deko rumah aku 
at least aku ader rumah hokayyyyy
berbanding dengan orang yang takde rumah tueee 

tapi takpe tak salah kan aku berangan hehehhe
lagipun bukan kene duit pun nak berangan nih
ko bukak je google pastu ko search je rumah cantik
macam macam rumah cantik  keluar
pastu ko tatap jelah rumah tue lama lama
sambil duk berangan angan hahaha
manalah tau kan suatu hari nanti ko dapat rumah cmtu
dari angan angan menjadi kenyataan INSYAALLAH

3 comments:

antalya said...

daku teringin nk hias laman dgn pokok2 bunga kalerful. tp tak terbuat2 hahaha

aziyana said...

bilik menjahit tu dh menjadi idaman ku sejak sekian lama..kah2..

Tengku Fauziana said...

cantek..cantek..tak sabar nk ada umah sendiri..eeemm..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...