BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 13, 2013

:bunga aku yang mekar di taman:

assalamualaikum seme +______+
semalam aku jumpa sharena dengan norah kat zemart
sian ena sakit mata dua dua belah mata merah
mesti harinie dier mc gamaknya
macam macam dugaan kan harap ena tabahlah ye
 
eh uolls harinie aku  nak cite pasal bunga......
 lama dah aku menangkap gambo gambo nih
tapi harinie baru nak up cerita hehehe


sebenarnya pokok bunga aku tue seme
sudah sebulan kot berbunga riang...
tambah riang biler pokok lantana aku
yang satu nih lebat berbunga
alhamdulillah menjadi jugak engkau yeee


nih time pokok lantana tue baru nak kuarkan bunga
asal bangun pagiii je jenguk ikut tingkap
motip jenguk ke luar sebab nak tengok bunga


happy jer aku sebab pokok bunga
berbunga dengan mekarnya


pokok hati pun dah makin meninggi
pokok pine pun sama tau dah tumbuh lebat
lebat sampai dah tak nampak pasunya haha


pokok bunga matahari kecik aku
dan pokok butang yang lebat berbunga
alhamdulillah 


pokok hati nih dulu aku beli kecik jeee
tapi sekarang dah lebat dan meninggi pokoknya

tapi semalam pokok bunga matahari kecik aku
dah layuuuuuu dan seakan nak mati
adakah sebab cuaca yang teramat panas terik
atau pun ader bena makan pokok aku tue
sebab aku tengok kat tangkai nya macam de hitam2

hurm entahlah huhuhu sedih jugak tengok
pokok bunga matahari kecik aku tue
tapi kalau dah takdir dier takmo segar seperti dulu
aku kenelah cari alternatif lain hahahha
alternatif nya moh kite pegi beli pokok bunga lain

2 comments:

antalya said...

cantiknya mun. berseri2 laman mu. pokok lantana tu mmg bunganya kalerful ke? special eh. agaknya jangka hayat pokok matahari tu dh tamat kot. atau mungkin sbb tak tahan cuaca panas terik ni

Maimun Razali said...

antalya:haah yun pokok tue memang kalerful sbb kacukan...mungkin lah kot kene monitor tengok cmner hehehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...