BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, May 29, 2013

:ai is gembiraaaaa sangatttt:

assalamualaikum seme +_____+
harinie aku ader berita gembira hehehe


iaitu aku sudah cashout duit nuffnang
wah berita gembiralah sangat khennnn
of course ler ai is gembira sangattttttt
sebab ini adelah kali pertama aku cashout
itue pun gigih ler aku duk menahan diri 
selama beberapa tahun untuk cashout
tujuannya nak menyimpan lebih banyak
supaya nanti boleh buat pengeluaran yang bagus


sudahnya harinie aku adelah tekad sangat
nak jugak cashout duit nuffnang yang tak seberapa itew
  tak seberapa pun boleh dapat tablet satu taw hahaha

tapi papepun aku takdelah hebat sangat kan
berbanding dengan blogger blogger lain 
yang lagi masyukkkk yang cashout tiap tiap bulan tue

selama 3 tahun berblogging inilah pestime tau
nak merasa duit dari hasil penat lelah berblog
hahaha yang penting penat sangat ker...
eh penat okeh sebab kene memikio ape lah nak update ni

*alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan olehNYA

2 comments:

mama_ka0ri said...

waahhh..bestnya!!

sy baru nak start ni bile plak boleh cashout..haha..

Puan Jiha said...

duit nuffnang tak gerak2 pon hahaha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...