BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 28, 2013

:sape kata rumah aku sentiasa kemas je :

 hahahaha memang silaplah kan
tambah tambah biler dah ader anak
confirm lima minit lepas kemas bersepah balik
tapi takpe aku kene redho sebab 
budak budak tengah membesar nih memang begitu
semenyee dier nak explore okeh

buktinye aku bagi uolls tengok gambar kat  bawah tu
gigih tak aku sebab lampirkan bukti sekali hehehe


ko tengok habis tunggang langgang rumah aku
dengan bakul bakul mainan dier bawa kuar sekali
 bukan main sangat pun tapi habit suka buat sepah

  
 dah habis memunggah...dier memanjat pulak
pastu korang tengok arrr si mirza tuh
siap cekak pinggang bagai sambil tengok 
kesepahan yang dah dibuat olehnya

huisshhh urut dada sambil beristighfar aku
sabar...sabar banyak banyak mun 
 kalau aku suruh dier kemas sendiri
nanti kang dier menangis dulu baru nak kemas
aku pun tak paham kenapa perlunya menangis dulu
pastu sambil kesat kesat airmata sambil kemas mainan

mungkinkah mirza cuba main politik disitu
maksud aku cuba untuk menagih simpati aku
kalau aku simpati kat dier mesti aku tak suruh dier kemaskan
arghhhh takde maknanya nak simpati simpati
pandai buat sepah pandai lah kemas sendiri       

2 comments:

ღnFashyaღ said...

nampak macam bujang nya si mirza dengan suar pendek bercekak pinggang ni.hehe

Maimun Razali said...

fashya:eh lama tak nampak tetiba muncul hehehe....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...