BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 14, 2013

:pendam:

seme orang ada hati
seme orang ada perasaan
tapi kalau ikut rasa hati dan perasaan 
aku rasa lagi teruk kot keadaan aku yang dah sedia tegang ni


maka dengan itu baik aku simpan baik baik je perasaan ini
baik aku pendam saje....pendam lama lama dan lamaaaa
dan tetiba dari benda kecik menjadi benda yang rumit
dan jugak boleh menjadi dendam, dendam yang aku rasa 
aku tak boleh nak buang ia jauh jauh dari diri aku

tapi aku sentiasa mohon pada ALLAH 
aku sentiasa mengadu pada ALLAH
dan jugak aku sentiasa berdoa pada ALLAH
moga aku dapat buang segala perasaan dendam ini 
INSYAALLAH...AMIN 

2 comments:

NURUL JAMIAN said...

Nurul pun suka pendam dalam hati lagi2 benda yang tak puas hati

mun said...

nurul:yup betul......tapi sakit kan kalau kite pendam jeeee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...