BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 7, 2013

:misi mengalih kedudukan perabot rumah:

 haritue dah lama dah aku ajak laki aku alih perabot rumah
dier kata nak alih ke mana lagi +____+
rumah kite kan kecik jerp, ape pun tak boleh buat
aku cakap nak alih camni camni kat dier dan dier setuju
 maka inilah keadaan rumah aku sekarang
 sudah bertukar kedudukan kesemuanya


yang depan ke belakang 


dan yang belakang ke depan pulok

 seingat aku aku tukar kedudukan perabot nih seme
selepas aku dapat tau aku peknen
means awal bulan 12 tahun lepas lah kot 

banyak sebab mengapa aku tukar kedudukan begini..
tapi aku rasa cuma satu je yang aku boleh bagitau kat uolls 
aku rasa tak selesa nak baring baring depan tv 
 sebab biler aku kat rumah memang aku bukak jee sliding door tue
kang tertutup je panas dan berkuap pulak rumah aku

so biler aku baring baring depan tv tetiba angin tiup
langsir aku terkuak dan kebetulan ader orang kat luar rumah
aku rasa segan weyh dan rasa tak selesa hokeh

yelahkan orang peknen kan suka baring baring jek
pastu pepaham lah kite pakai baju kat rumah camner
bukannye cover full kan....aurat tebukak hahah      
lagipun sliding door aku bukak tengah okeh
so kalau langsir putih tue terkuak memang confirm 
lah kan nampak aku duk sedang elok baring depan tv haha

terus terang aku cakap kat uolls
pada awalnya memang aku tak suka okeh kedudukan cmni
apekehal pulak jumpa dining dulu baru family hall
tapi lama lama aku boleh adopt dengan keadaan cmnih
dan sekarang biler suami aku ajak tukar kedudukan semula
aku pulak taknak sebab aku rasa selesa keadaan macam nih haha      

papepun tak kisahlah kan kedudukan cmner pun
yang penting rumah mesti kene rajin kemas selalu
baru sedap mata memandang khennnnnnn hahaha..........  

*rumah aku cenggitu jugak takde tambahan papep... 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...