BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 15, 2013

:kau bahagia tak?:

hoihhh mestilah aku bahagia
der ape punya soalan lah.............
aku tau kenapa ramai yang duk cakap
aku tak bahagia tue seme hahaha
nih mesti gara -gara aku upkan entry 
entry macam orang tengah putus cintaaaaa 

hahaha aku nak putus cinta apekebenda dek non oit
aku kan dah kawen dah ader anak pun
lagipun kami sekeluarga bahagia alhamdulillah
syukur alhamdulillah ALLAH kuatkan jodoh kami
bahagiakan hidup kami sekeluarga..syukur sangat sangat 

kalau ader bergaduh or salah paham ke ape beselah kan
dah nama pun suami isteri...adatlah berumahtangga nih
mana ader yang berjalan lancar sangatkan
sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pulak suami isteri
choiiiiiii bermadah pulak aku kan hahahaa

tetapi entry entry sedih tue takde kaitan langsung
dengan hubungan kami suami isteri tau
percaya lah memang tak ader langsungggggggggg
cumanya ianya berkaitan dengan orang luar
yang menganggu gugat kehidupan kami sekeluarga
sape???owh aku takleh la bagitau kat korang
sebab aku taknak bukak aib orang dekat blog aku
lagipun ape aku dapat kalau aku ceritakan kat sini pun 

even dier dah buat macam macam dekat aku sekeluarga
tapi aku takkan jugak bukak aib dier di sini
papepun ALLAH kan ader so aku berserah je padaNYA
bak kata pepatah buat baik di balas baik
kalau kau buat jahat akan dibalas jahat jugak
hidup ni kan karma....cuma antara sedar tak sedar jek
ALLAH bagi hukuman tue pada kite betul tak.......
so berhati hatilah..mungkin harinie kau buat kat orang
esok lusa entah entah ader pulak orang buat kat kau 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...