BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 6, 2013

:ini jek yang tinggal sob sob:


yang ini je fridge magnet aku yang tinggal
dari banyak-banyak cuma yang nih jek yang terselamat tau
terselamat dari ape????hahahaaaaa
terselamat dari tangan mirza lah +_________+

peti ais aku jenis satu pintu so senang ler dier nak gapai kan
dier gapai dier main biler benda tue jatuh pecahlah
biler dah pecah aku terus jek buang dalam tong sampah
malas aku nak simpan walau ader yang sikit je pecahnya
  bukan pe sakit mata tengok benda tue tak sempurna
lagipun membahayakan jugak kan

sudahnya aku alih seme fridge magnet aku ke tepi 
dan aku lekat kan tepi microwave aku nih hah
microwave nih jarang guna so okay lah kan........    
memula tue tangan mirza gatal nak mengapai jugak tau
kalau tak sampai gigihlah dier p amik kerusi dier nak panjat
tapi lama lama dier dah tak kose kot nak kacau
so aku biar je benda nih seme bermaustatin kat situ senang hati aku

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...