BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 22, 2013

:camner eh berpantang untuk yang keguguran?:

memandangkan aku baru jek lepas gugur
ramai yang tanya pada aku
orang yang keguguran berpantang camner?
aku pun tak berapa nak pasti hahaha

tapi yang aku tau berpantang orang gugur nih kan
lagi ketat dan rumit dari yang bersalin
nak nak kalau sudah buat proses dnc 
itu yang aku tau ler kan....

korang tau tak camner???
kalau tau cecite sikit kat aku nih
sedikit sebanyak boleh jugak di buat panduan kan
dan kalau rajin leh aku share pada next entry aku nanti 
           

2 comments:

Ainul said...

saya tak pernah keguguran tp berdasarkan pengalaman kawan dan kakak ipar pantang mcm org lepas bersalin je.makan , bertungku sume

Maimun Razali said...

ainul:yup betul2..mun pun banyak baca seme ckp cmtue

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...