BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 13, 2013

:budak budak semenya begitu:


hamboiiii pagi pagi dah bagi peace kat mama eh
muka suci baru bangun tido sampaiii jek rumah nenek
tetiba nak main basikal kan padahal kayuh pun tak pandai lagiii

 basikal tue dah setahun kot dier duk nek
tapi biler kite suruh kayuh sendiri takmo malas
memanjang jek nak suruh kite tolakkan untuk dier
haishhhh tak kose lah mama nak tolak mirza
kamu rajin kamu kayuh sendiri....hahaha
tahun nih dier request nak motor besar
kecik kecik dah pandai request okeh..
hebat tak hebat budak zaman sekarang hahaha 

badan kecik ader hati nak naik moto besar haha
 eh aku acah je korang..nie bukan motor betul
alaaaa motor budak budak duk main selalu tue
yang kalau aku p tesco bersepah de kat luar tue
kat giant pun sama okeh.sampaikan aku kalau lalu 
area menan menan nih cepat cepat jek tolak troli tue
sebab takmo bagi mirza nampak hahaha

alaaaa tapikan dah nama pun budak kan
kite buatlah macam mana pun tapi mata tetap nampak jugak
dulu aku tak paham sangat biler tengok budak merengek
tapi biler dah ader anak pastu tengok anak ssendiri 
duk merengek nak itu ini....oooo baru aku paham   
   so duhai hati banyakkan bersabar okeh
budak budak seme nye begitu
ok sekian entry ntah hape hape dari aku....
+_____________________+  

2 comments:

NURUL JAMIAN said...

Raina punya basikal yang saiz besar sikit tu pun sama papa dia belikan masa umur setahun lebih kot sampai sekarang tak reti kayuh

mun said...

samalah dengan mirza hehehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...