BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, March 11, 2013

:aku takde masa nak fitnah kau:

bahagia kah engkau pabila
kau memusnahkan kebahagiaan orang lain?

tenteram kah engkau pabila 
kau menuduh aku membuat fitnah ke atas kau
sedangkan kau tahu 
sedangkan aku tahu
sedangkan ALLAH tahu
ape yang telah kau lakukan
dosa dosa ape yang telah kau lakukan

bertaubat dan mengakulah beb
bahawa kau yang buat benda tue seme dan
bukan aku yang menuduh dan memfitnah kau

apekehal pulak aku nak membuat ini seme??
ape aku dapat....aku bukan macam kau okeh
yang mencari kebahagiaan sendiri dengan
memusnahkan kebahagiaan orang lain iaitu aku

dan kalau betullah aku begitu (macam kau)
aku takkan hidup tenteram walau sesaat pon
sebab aku dah memusnahkan kebahagiaan orang lain

sedarlah beb..hidup ini hanya sementara
walau pun di dunia ini kau tak pernah nak mengaku
tapi di akhirat kelak ALLAH akan tunjukkan yang sebenarnya 

hurm entah entah tak sempat kot...sekarang kan ALLAH bayar 'cash' 

4 comments:

aziyana said...

sape plok fitnahmun ni..alahai sian ibu emngandung

suriani azizan said...

erm...manusia mulut bukan boleh tutup..bersabar lah...allah tu maha kuasa

mun said...

aziyana:entahlah...takde ribut takde ape..tetiba muncul jek org tue

mun said...

sue:yup betul tue sue

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...