BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, January 9, 2013

:teruskan hidup spt biasa:

Hidup ini tak selalu berjalan lancar,hidup ini tak selalunya indah, hidup ini tak selalunya cerah, hidup ini bukanlah mudah seperti yang kau sangka, ianya penuh liku ranjau,suka duka,tawa dan tangis. Kalaulah aku boleh memilih....pasti aku mahu yang manis,yang suka dan yang tawa..tapi siapalah aku untuk memilih yang baik2 saja.aku sedar aku hanyalah manusia biasa.aku sedar aku hanyala hambaNYA.aku sedar walau seperit mana pun aku terpaksa laluinya... yeah memang hatiku sakit tapi takpelah aku redho.. moga2 ALLAH berikan aku pelangi yg berwarna warni setelah DIA turunkan ribut,petir dan hujan padaku INSYAALLAH..,

1 comments:

afni+hafiz=dani said...

mun, aku tak tau apa jadi dkat kau. tapi aku doa yg baik2 ok :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...