BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 15, 2013

:tak balik rumah:

Dah seminggu lebey mirza tak balik rumah...kalau balik pun sekejap sekejap je.pas2 aku kene hantar die semula kat rumah mak aku...ini seme bermula masa mirza demam pada 5 januari haritue..mak aku amik mirza...tolong jagakan mirza bagi pihak aku sebab aku kan peknen dan masih lagi dalam fasa pertama iaitu fasa tak sihat selalu. Maka lepas je die baik dari demam terus die takmo balik ke rumah kami semula...mungkin die seronok kot tinggal di rumah mak aku,yelah ramai yang melayan die kan.pas2 abah aku lak selalu bawa die pegi jenjalan.kalau harapkan aku memang taklah.keje melepek je depan tv.so aku harap sangat sangat fasa ini berakhir dengan cepat supaya aku boleh gembirakan anak aku kembali.hehe

1 comments:

nanonano said...

insyaAllah, hopefully mirza pon fhm keadaan mama dia :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...