BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 22, 2013

:addicted lah sangat kan:

Dulu aku tak suka minum teh o...walaupun ais aku tetap takkan minum..sebab biler aku minum je teh o aku rasa takde feel...whoa feel ape pun aku tak tau r....so memang aku takkan minum..tapi amazingly biler aku peknen kali ni homaiii aku jadi addicted tau pada teh o tambahan teh o ais...+______+ seriusly aku dah lupa rasa nescafe kegemaran aku dan juga rasa milo ais yang aku suka sangat minum time keluar rumah...haha.sekarang 24jam hidup aku minum teh o ais je tau...incik b pun pelik tengok aku suka minum minuman kegemaran dier...pas2 bajet baby nanti ikut papa dierla...muahahaha perasan sangat.....papepun skrg aku memang suka minum teh o ais dan yang penting sekali mesti ais okeh

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...