BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 26, 2012

:tiAdA mAaF bAgImU:

Seperti dalam cerita saja
Ada yang baik dan ada yang jahat
Tapi ternyata kita sama tak berhati

Kau menipuku sesuka hati
Hatiku perit, jantungku terkoyak
Tak ada pernah aku menyangka
Kau sekejam ini..........

Kau dan aku, tak terbeda
Engkau manusia, aku manusia
Semua punya hati, punya perasaan
Bisa terluka..............

Mungkin saja
Aku mendendam 
biar pun ku manis
Tapi aku benci
Dulu kita baik
Tapi kini lain
Tiada maafku

Jalan kita memang harus begini
Tak usah menyesal
Kau kan yang mahu
kau yang membuat keesalahannya
TIADA MAAF BAGIMU

3 comments:

Ayu azmir said...

pedih ni.... tapi macam menarik jekan...

suriani azizan said...

sabar...buat keputusan yg terbaik..

NURUL JAMIAN said...

kenapa ni mun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...