BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 19, 2012

:simptom malas memasak:

harinie aku nak buat pengakuan
pengakuan di mana dah sebulan lebey aku tak masak
 der bukan tak masak pasal malas
tapi sebab tak larat dan takde mud nak masak
kalau rajin aku tapau jek kat luar
kalau malas aku makan kat rumah mak
nasib rumah mak dekat hew hew hew
 kalau tak terpaksalah merajinkan diri menapau jugak

dulu masa pregnantkan mirza aku still duduk dengan mak
so soal nak masak n tapau menapau nih takdelah
sebab aku balik keje je mak dah hidang makan atas meja
 so no need to worry balik keje nak makan ape
nak beli kat mana nak itu nak ini
but sekarang aku adelah tak ader pilihan
samada tapau atau makan di rumah mak
selalu sangat makan di rumah mak pun aku segan
          yelahkan kite dah bekeluarga tapi masih menyusahkan mak

aku tau mak aku tak kisah sebab aku anak dier
tapi aku still segan jugaklah kalau tiap hari begitu
aku harap cepat-cepatlah simptom malas memasak nih berlalu
 sebab aku dah muak makan makanan luar
yang kadang-kadang tak kene dengan selera aku

2 comments:

sharEna said...

org masak bkn sedap mane pon. xde kasih sayang kot. hahaa...

masak sndiri jgk yg puas hati =)

mun said...

sharena:haah tue lah pasal hehehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...