BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 19, 2012

:nasi lemak ikan bilis:

uolls tahukan rancangan kat tv9 pepagi tue
alaaaa rancangan namanya NASI LEMAK KOPI O
haaaaa mak aku selalu gak tengok pagi-pagi
mak aku lah yang tengok bukan aku sebab
aku pagi pagi dah pegi keje hadap pc nih
 biler masa pulak aku nak hadap cerita tue kat opis nih
ekceli uolls, aku bukan nak cite tentang rancangan tue
tapi aku nak cerita tentang rancangan tue dah berubah tajuk
haaa uolls nak tahu tak ape nama baru nye
 sedap sedap orang duk tengok
NASI LEMAK KOPI O
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tetiba jadikkkkkkkkk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NASI LEMAK IKAN BILIS
uolls nak tahu tak sape yang tukar
sape lagilah khennn kalau bukan si mirza nih
sesedap rasa je ko eh tukar nama rancangan orang 

memula aku duk dengar gak dier duk cakap
nasi lemak ikan bilis.nasi lemak ikan bilisssss
so aku tanya dier nape harinie makan nasi lemak ke kat rumah nenek
tak dier cakap...dier kata kat tv tue yang nenek tengok
ooo tue nasi lemak kopi o lah mirza
taklah mama tue nasi lemak ikan bilis  
nasi lemak kan ader ikan bilis kat dalam tue.... 
oooooooooooooo wokeh  

2 comments:

suriani azizan said...

heheh..mcm2 mirza..budak pandai..

mun said...

suriani:hahaha tuelah sue...budak budak kan otak dier ligat berpikir

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...