BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 6, 2012

:kisah potty training mirza:

assalamualaikum seme +_____+
harinie aku nak cite sikit kisah potty training mirza
ekceli dah dua minggu mirza menjalani potty training
so far alhamdulillah lah cuma kadang-kadang tue terlepas jugak
dan malam nak tido baru mirza pakai pampers
sebab takut kadang-kadang aku tak terjaga nak bawa dier g toilet


dan ini cite semalam diceritakan oleh adik aku kepada aku
  mirza "uda uda mirza nak berak"
uda "okeh cepat bukak seluar masuk toilet"
dah bukak seluar adik aku pun letak mirza atas tandas
lebih kurang 5 min gitu mirza bersuara
 "uda, uda buatlah ukkkkukkkkk"
uda "yelah uda buat..berak tau jangan tak berak"
adik aku pun buatlah bunyi uuukkkk uukkkkkk
pastu mirza bersuara "kenapa uukk ukkk uda macam bunyi lori"
uda "haaah macam macam lah mirza nih, berak cepat"
"mirza rasa lah kan t**k ni tido lah uda sebab tue dier takmo kuar"

 adik aku dengar terus tergelak gelak kat situ jugak
mana entah mirza nih belaja cakap camtu hahahhaa
lastnya mirza tak jadi membuang dan adik aku cuci dier terus kuar toilet
haaa gitulah kisahnya ragam mirza semasa 
menjalani potty training....
ekceli banyak je kisah dier tapi aku rasa inilah paling lucu

1 comments:

antalya said...

tahniah mirza! mya blom start potty train lg.momy malass hahaha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...