BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 3, 2012

:kenduri di Seremban:

benda dah seminggu +__________+
hari nie baru terhegeh hegeh nak update kan
pergi awal sebab budjet takot sesatke hapeeee
lastnye kami tak sesat pun...sampai awal lagi ader lah  
 takpe takpe sampai awal senang sebab boleh spot nak duduk kat mana
 
  pakai jugak baju nih walaupun besar
tak sempat okeh nak oter oter.... 

duduk pulak tepi mesin ABC
memang terbaik lah
 
walaupun kami awal tapi tetamu lain ader je
 
gambar bluurrr sebab mirza yang snap
nasib lah yerp hahaha
 
mirza dengan aunty nadia

 saje je mirza tau buat buat takmo tengok kamera

itu je gambo yang ader dan sempat snap
yang lain lain memang tak sempat sebab mirza sibuk 
nak henpon lah....nak snap sendirilah

lepas makan dan tengok pengantin kami chow balik
malas nak tunggu lagi sebab mirza pun dah merengek nak tido
balik terus ke rumah takde nak singgah mana mana pun
sebab haritu cuaca amatlah panas hokeyyyy
so baik duduk rumah dendiam sajer  

3 comments:

mamaellycollection said...

mun..mirza nampak dah bigboy sangat dah..hensem

Aty_Fared said...

sekarang akhir2 tahun ni banyak ejmputan kawen kan..:)

Aty_Fared said...

sekarang akhir2 tahun ni banyak ejmputan kawen kan..:)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...