BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 13, 2012

:idaman tekak aku yang mengada-ngada:

sebelum tahu aku pregnant haritu kan
aku teringinnnnnnn sangat nak makan yong tau fuu
teringin sampai terasa dalam tekak wokeh
padahal aku tak suka pun makanan tue selama nih
kalau laki aku membeli ke memang aku tak makan
nak rasa sikit pun takde hati hahaha

tapi haritue kan aku nak nak nak je makan
masa tue kat opis okeh aku tengah bekerja
pastu waktu tea time petang tue aku turun nak beli
yong tau fu aunty nih sekali dah habis lah...
bahan nye ader tapi kuahnyeee dah habis hukhuk

pastu balik rumah pesan kat incik b tolong belikan
nasib de jual tau depan pasaraya CS kat enstek tue
kalau tak kenelah menunggu hari yang ader pasar malam

balik ruumah dan taraaaaaaaaa


 yong tau fuu idaman tekak aku yang mengada -ngada
   so malam tue nasi memang haku tak pandang langsung
sebab aku duk makan yang nih jeek...
makan sikit pastu berenti tengok tv...pastu makan lagi 
pastu makan lagi sampai lah habis....
masa makan tue memang terasa lah kenikmatannya
tapi cer sekarang benda nih depan mata aku takde 
rasa kot nak makan habis satu pinggan macam haritue   
  mengidam mengidam rupanya ader isi hehehe 

2 comments:

sharEna said...

rupanya ade isi ek hehehe..xpelah gtu..ade org tu asek ngidam tp xde isi pape...lemak je lebih hahaha

Ayu azmir said...

tahniah.... ade isi tak pe..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...