BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 4, 2012

:biler anak bujang lipat baju sendiri:

haritue mirza tolong aku angkat baju
lepas angkat tue aku pesan kat dier suruh lipat sekali
 alaaa aku kan mak mak saje je lah pesan gitu
takde pun mengharap sangat anak tu lipat
sebab dier budak kecik lagi kan 

tak lama lepas tue aku tanya mirza
mana baju baju mirza tadi
"tu haaa dalam bilik mirza" balas mirza

aku masuk dalam bilik dier dan tengok baju tue dah berlipat
 
 ok not bad jugaklah kan walaupun tak terbalik

 pandai pulak tue matchkan baju dengan seluar
bagus mirza bagus..lepas nih leh tolong mama lagi ye 

mirza memang akan jadi penyibuk time aku nak lipat baju
dan tak sangka dalam duk jadi penyibuk tue jugak
dier banyak belajar cara melipat baju

walaupun tak sesempurna macam aku lipat
sekurang-kurangnya aku dah boleh nampak dah
bahawa mirza boleh di harapkan untuk tolong aku    

1 comments:

nanonano said...

sejuk perot mama awok mirza, hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...