BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 14, 2012

:sampai biler nak berblogging?:

1. biler mula berblogging?
    tahun 2010 masa tue tengah sarat mengandungkan mirza

2. belajar dari sape nak buat blog and join nuffang?
    hurm aku belajar dari kawan aku...dier yang memula buat blog dan ajar aku macam-mana nak join nuff pastu tetiba aku pulak yang lama dalam bidang nih sebab kawan aku dah quit dah

3. buat belog sebab suka, minat or terikut ikut dengan kawan?
    firstly masa buat belog nih sebab terikut-ikut dengan kawan tapi sekarang memang minat dan suka berblog

4. mostly kamu blog tentang ape?
   kebanyakan tentang life diri sendiri lah...tentang anak dan tentang ape ape saje yang nak dikongsikan bersama

5. ader tak anon yang komen di blog kamu?
    setakat nih belum ader lagi lah...tapi manalah tau kan satu hari nanti.

6. kamu tahu tentang blog sejak biler?
   honestly aku start membaca belog since aku duk bz buat preparation nak kawen...aku baca belog myaishah, aku baca belog dayu....dan ramai lagilah

7. kamu berblog sebab dapat duit dari nuffnang atau memang sebab minat?
   of course lah sebab minat kan..kalau nak sebut pasal duit nuff tue berapalah sangatkan tapi aku bersyukurlah daripada tak dapat langsung kan.

8. kawan kawan opis tahu ke belog kamu nih?
    kebanyakan nya tak tahu sebab aku malas nak kepochi hahaha..lagi pun mak segan lah nak setakat blog cikai2 mak nih apelah sangatkan lainlah kalau dah tahap redmummy tue bolehla kan

9. ramai tak follower blog kamu?
    nak kata ramai sampai beribu tue takde lah kan...setakat nih ader 120 orang dah yang jadi follower blog aku..kebanyakannya aku tak paksa eh..semenya sukarela sebab aku rasa lebih baik begitu.
  
10. sampai biler nak berbloggong?
   entah mungkin sampai bila bila kot hahaha....selagi terdaya nak berblogging.              

*salam maal hijrah buat semuanyaaaaaaaaa 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...