BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, November 20, 2012

:rumah terbakar panggil bomba:

assalamualaikum seme +_______+
hye uolls harinie alhamdulillah cuaca cerah
aku harap cerah ler sampai ke petang kan hehehehe

harinie tak tau nak membebel ape
so meh aku nak cite pasal anak bujang aku nih
seperti yang korang sedia maklum 
budak si mirza nih dah pandai bukak pagar dapur
so no point aku letak pagar tue
lagipun aku takut lah tangan mirza tersepit ke kan
so aku dengan rela hati bukak safety gate tue

biler dah bukak safety gate tue khennn
apelagi senang  jelah dier nak masuk dapur
dah masuk tue paham paham jelah kan budak budak
tangan duk tengah mengatal gatal nak pegang macam macam
maka ini yang aku dapat tangkap haritu

 
  selalunye dier main benda tue depan aku , memang kene cubitlah
tetiba haritue aku duk mencari dier tetiba aku dengar ketik ketik
sekali haaa aku tengok dier duk main dapur gas 
hamboiiii mirza nanti kang terbakar rumah habissss tau  

hurm aku dah habis akal dah camner nak buat nye
supaya mirza tak main lagi dapur gas tue huk huk
uolls de idea tak nak mengatasi masalah ini   

6 comments:

mamaelly said...

hehe haah la sama kita punya kabinet...

hihi alahai mirza.. isya dia tak pandai lagi main dapur..lgpun dapur tu kena pakai pistol baru leh bukak..tp dia pandai dah bukak laci amek pisau.huhu kena alihkan tempat lain pisau2 tu..bahaya

nanonano said...

wuiii bahayanya, so far mika ske g dapur, tp dia xde nk bukak
cume lps aku msk, dia beria2 nk tlg tutup tu je, hehe

sharEna said...

seb baek dapor den pakai pistol tu...safety gak rupanya...per kate cabut tombol tu klu x masak? nak masak pasang la balik. rasanya boleh hehehe

mun said...

mamaelly:ooooo mirza lebih berminat main dapur gas tue berbanding tengok pe de dalam laci hahahaaa

mun said...

nanonano:haah memang bahaya pun....tapi tue lah kene perhatikan jelah takut kite terlepas pandang kang haaa dier main lagi....

mun said...

sharena:......haah betul gak tu kat ena tue ..apesal tak penah terpikir pun eh hehehehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...