BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, November 22, 2012

:nak je aku tampar budak tue:

semalam masa aku on d way nak sampai rumah
tetiba dari jauh aku ternampak 5 budak tengah berjalan 
di tengah tengah jalan yang aku nak lalu tue
so aku pon tak kisah sangat +______+
sebab aku dah pikir mesti diorang ke tepi time aku nak lalu

tapi malangnya lah aku semalam sebab 3 orang ke tepi dan
tinggal lah lagi 2 orang yang tak berapa nak ketepi
jalan buat bodoh depan kete aku dengan berlagak nya
dan biler aku dah sampai dekat depan diorang pun
betul-betul depan diorang still lagi diorang tak ketepi
sampaikan aku kene slow n brek kete aku

cer korang bayangkan lah ape perasaan aku tika tue
of course lah aku marah kan marah sangat sangat hokayyyy
kalau aku tak brek aku rasa aku dah langgar kot budak tue
dan budak tue bukan buta beb mesti dier nampak aku nak lalu kan
so ape masalahnya budak tue sekarang nih
apekah ko buta hati...atau ko saje nak aku langgar ko hah????

biler aku brek baru budak tue ke tepi dengan muka bangga
bangga sebab aku tak berani nak langgar dier kot
aku masa tue dalam kete terasa darah aku naik mendidih 
dan muka aku merah ditambah lagi geng dier gelakkan aku
ko ape hal eh nak sombong pulak...please lah belaja pun tak habis lagi
pastu ader hati nak berlagak sombong dengan aku khennnnn

aku marah dan aku terus menerus tekan hon sekuat hati
seme yang ader kat luar rumah tengok aku
arghhhh lantaklah orang nak tengok pun kan
aku rasa masa tue nak je aku keluar dan bagi penampar
kat budak tue....nak je aku bagi ceramah bagai kat dier
tapi aku tak terbuat sebab aku pikir ape aku dapat 
kalau tampar budak tue....daripada aku kotorkan tangan
pegang budak tak berakal tue baik aku blah

memang aku blah terus balik rumah tapi
hati aku sakit.sakit sangat sangat tau sebab 
aku terpaksa memendam perasaan marah aku tue 
takpelah eh harinie hari kau mana tahu esok lusa hari aku

2 comments:

sharEna said...

budak laki ke ppn?

mmg kurang ajar bdk2 zmn skrg...

mun said...

sharena:lelaki ena..kalau pompuan mmg lagi kuang ajar lah kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...