BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, November 9, 2012

:lauk orang malas nak masak:

assalamualaikum salam jumaat seme
semalam aku masak nih je hahahhaa


lauk orang malas lah kata khennnn
 nasib laki aku jenis tak kisah
dibantainye makan tanpa menrungut pape
janji ader benda nak makan kan
kalau takde apedehal dier masak lah megi
tak pun pegi beli lauk kat luar hahaha

ekceli semalam dah keluarkan dah sotong
plan nye nak masak ler sotong kan
buat sambal sotong ke ape
tapi dek leka duk tengok cite Julia
pastu dengan malasnya lah haiiii nak masak
sudahnya itu je yang aku masak untuk dinner semalam

aku macam beselah biler dah tak berapa 
ader nafsu nak makan nih kan...maka lauk tue jee
yang aku rasa boleh buat aku makan
makan nasi panas-panas taruk kicap makan
perghhh memang terbaik dan sedaplah hahahaha
tapi bagi aku lah kan bagi orang lain aku tak tau ler hihi  

*harinie boleh kot aku masak sotong tue  

2 comments:

mamaelly said...

lauk pebret elly dari dulu sampai skang..nasi telur goreng n kicap..isya dah mewarisi kegemaran yg satu nie

nanonano said...

alahhh xkisah
jaji perot anak ngn suami kenyang sokay kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...