BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, November 12, 2012

:kami "terkena" buat kali kedua:

minggu lepas mirza buat satu lagi kejutan..pada suatu malam kami seme tengah lepak depan tv dan masa tue pukul 12 tengah malam, tetiba mirza bersuara"eh mama ader orang lah dalam bilik mama tue"....terkejut aku tau biler dengar dier cakap macam tue pastu aku tanyalah mirza dier buat ape " dier tengah tido atas katil mama"dan aku pun whatttttttttt?????

ok serius beb aku tak menipu atau mereka reka cerita dan korang pun tahu kan budak-budak tak pandai menipu apetah lagi budak seusia anak aku tue.....dan keadaan tue berlaku 2-3 malam jugaklah

lepas kejadian tue ader satu hari tue laki aku masuk dapur nak cuci botol susu mirza sekali laki aku nampak macam ader kelibat melintas tepi dier kelibat macam lembaga hitam, lepas jeee kelibat tue lalu terus meremang bulu roma laki aku tau hahahaha...
 
dan satu lagi kes yang buat lagi aku tak paham sampai sekarang nih apesal tetiba dalam drawer dapur aku ader satu sudu, sudu yang memang sah sah bukan aku punye dan sah sah jugak bukan mak aku punye tapi ader dalamdrawer dapur aku tue +__________+

dahle tue sudu tue memang buruk giler means dah karat bagai kan . mana ader orang nak pakai lagi kan aku tengok pon jadi macam eiii yeksssss gelilah, tapi sudu tue ader kat dalam drawer dapur aku tue tau

aku sempatlah simpan dan tanya pada laki aku dier kata dier takde bawa balik sudu papepun aku tanya mak aku pun dier jawab tak, so acane sudu buruk tue ader dalam laci dapur aku??? hurmmm satu persoalan yang susah aku nak cari jawapannya dan sudu tue pulak dah selamat aku buang dalam tong sampah dan mungkin dah selamat naik lori sampah kot

hurm patutlah aku lemau je nak cite kat uolls khennnnnnn pasal kes aku terkena dulu tue, rupa-rupanya nak terkena lagi haritue masa aku berubat pon ustaz tue ade cakap suruh berhati-hati sebab kebarangkalian "dier" akan hantar lagi selagi hajatnya tak tercapai...selagi ituelah dier akan hantar .haishhhh pelik la kan aku dengan orang zaman sekarang nih huhuhu, so sekarang aku berusaha sendiri je dulu sementara nak pergi berubat........

5 comments:

Maria Rajab said...

masyaALLAH takutnya wak..hati2 ye wak

antalya said...

owhhh ada org hantar ke? bkn benda tu sekadar menumpang atau melintas.cess durjana sungguh org tuh

Ummi said...

takutnya dengar....harap Allah melindungi awak sekeluarga... jemput singgah baca blog saya
http://ummirdinacong.blogspot.com/

aziyana said...

mun...seram giler...baca ni pun dh mereamng bulu roma seh..adoi..u need to do somthing

Zuraidah Butang said...

baca doa byk2..sape la pulak nak menghantar sesuka ati je ni..tak takot dosa ke kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...