BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 14, 2012

:expose mistik:

assalamualaikum seme +_______+
minggu nih adelah minggu kerja tak kerja
maksud aku isnin kerja, selasa cuti, rabu kerja
khamis cuti dan jumaat kerja semula
kalau ikutkan aku, aku nak je sambung cuti seminggu terus
tapi apakan daya cuti dah tak banyak hukhuk

ok hari isnin baru baru nih
aku ader cerita kat uolls yang pasal aku terkena lagi
ramai gak lah yang tanya aku ape motif nya
entahlah aku pun tak pasti..mungkin CEMBURU kot
mungkinlah sebab aku memang tak tahu ape motif sebenarnya

dan sebab kes aku sekeluarga terkena lagi
maka aku wujudkan label expose mistik di belog aku nih  
bukan ape kalau pape senanglah aku nak rujuk kembali
dan uolls pon kalau nak tau cerita dari awal
bolehlah cari di label expose mistik tue nanti yee    
  

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...